073-2865666 :’טל
English

פיתוח מערך הפצה ומכירות באמצעות האינטרנט

צוות החברה בעזרת מומחים יסייע בתחומים הבאים

1. תיכנון וביצוע קמפיין באינטרנט- להגדיל מכירות ורווחים באמצעות האתר
2. לגייס לקוחות חדשים 
3. לשפר את שרות הלקוחות 
4. להגדיל את מספר המבקרים ואת קריאת הדפים 
5. מיתוג - לצורך הגברת המודעות לחברה ולמוצרים. 
6. לייעל המערך עם - ספקים, מפיצים, חברות בת.

פיתוח מערך הפצה בעולם בעזרת קמפיין Google

קמפיין ממוקד למפיצים וסוכנים פוטנציאלים, יעילותו גבוהה וחברות יכולות
במהירות - יעילות- ואפקטיביות לפתח רשת הפצה בינלאומית עם סוכנים ומפיצים בחו"ל.

יתרונות פרסום בגוגל AdWords

1. העברת המסרים השיווקיים באופן ממוקד - ניתן ואף מומלץ לשנות את הקמפיין לפי המסרים והיעדים השיווקיים של החברה המשתנים מעת לעת.

2. עלות אפקטיבית - אתם משלמים רק אם הגולש הקליק על המודעה שלכם (ולא רק על הופעת המודעה), מה שהופך את זה לפרסום היעיל והאפקטיבי ביותר שניתן למצוא היום באינטרנט.

3. קמפיין מהיר ומדויק - הפרסום שלכם מגיע לקהל היעד שלכם שכרגע מחפש את המוצרים או השירותים.

4. גמישות - הוספה ועדכון מילות חיפוש ללא הגבלה עם שליטה מלאה כמה לשלם לקליק עבור כל מילה.

5. תקציב הפרסום - התקציב הינו דינאמי ויכול להשתנות לעלות או לרדת כל יום בהתאם לצרכים השיווקיים של העסק.

ניתן בקלות יחסית לשנות או להוסיף ביטויי חיפוש, להוסיף מודעות, ולהעלות דפי נחיתה עם המידע המתאים, כך לשנות את הקמפיין באופן שוטף, בכדי לתמוך בצרכים השיווקיים השונים.

תיאור התהליך
 
1.מבצעים מחקר מילות מפתח

2. מוסיפים ביטויי חיפוש המאפיינים את המפיץ או הסוכן הפוטנציאלי

3. מנסחים ומעלים מודעות הפונות למפיץ, על פי הפרופיל המתאים ושוק היעד ומעלים את המידע המתאים לאתר החברה.

4. מעלים לאתר דף יעודי (דף נחיתה) למפיצים וסוכנים פוטנציאלים

5. הסוכנים והמפיצים יצרים קשר עם החברה

6. בקרה ושיפור הקמפיין על פי המדדים כגון שיעור הקליקים, Convergent Rate וכדומה

לדוגמא - אנו מחפשים לאתר מפיצים באירופה לשיתוף פעולה, המטרה, לאתר מפיץ באנגליה שימכור את בגדי הספורט שאנו מייצרים- מילות המפתח בהם אנו משתמשים בקמפיין הרגיל יהיו בהקשר של בגדי ספורט, קולקציה חדשה לבגדי ספורט וכדומה.

בקמפיין שמטרתו להקים רשת הפצה, נשתמש בביטויים רלוונטיים כגון- נציג לשיווק, מפיץ הפוטנציאלי, מפיץ, סוכן לבגדי ספורט וכדומה.
המפיץ שיגלוש מאנגליה – (בהנחה שמיקדנו את הקמפיין לשוק האנגלי) ויחפש לדוגמא ביטויי חיפוש המשלב בגדי ספורט + מפיץ, ייחשף למודעה הממוקדת שלנו.

לחיצה על המודעה תוביל את הגולש ישירות לדף הנחיתה באתר, אשר נכתב והועלה לאתר מבעוד מועד, ואשר פונה למפיץ הפוטנציאלי עם ההצעה המתאימה.

כפי שציינו, היתרונות בקמפיין הוא באמצעי הבקרה המדידה והשיפור המהירים, בכדי לזהות את לזהות את הביטויים המוצלחים ביותר, המודעות היעילות ביותר, ואחוזי ההצלחה של כל אחד.

ולסיכום – בעת ניהול מקצועי של קמפיין פרסום בגוגל על ידי חברתנו, אנו דואגים להבאת הגולשים הרלוונטיים ביותר לאתרך, תוך כדי הקפדה על תנועה מפולחת, ממוקדת, ובעלת יכולת המרה למכירות בפועל .

אז צרו עמנו קשר היום וקבלו מידע נוסף על שרותי פרסום בגוגל של חברת Vision Point.

מודל לתוכנית שיווק ומכירות באינטרנט

סקירה
קיימים מספר עקרונות בכתיבת תכנית שווקית: על התוכנית להיות תוכנית שיווקית הוא שהתוכנית תהיה הגיונית ותוצאה של תהליך פיתוח מושלם.
על התוכנית להיות ישימה וברת ביצוע לצורך השגת המטרות שהוצבו בה.

התכנית אמורה להוות גורם לדו-שיח מתמיד ביניכם ובין הלקוחות שלכם.
לרוב, תוכניות שיווק מכסות טווח של שלוש שנים. נהוג להעריך אותן אחת לרבעון ולהתאימן לשינויים בסביבה התחרותית.
כמו כן, לרב, תוכניות שיווק מכסות טווח של שלוש שנים. נהוג להעריך אותן אחת לרבעון ולהתאימן לשינויים בסביבה התחרותית.

1. תמצית מנהלים
הציגו את החברה ופרטו את עיקרי התוכנית. אל תשאירו הפתעות לסוף! תתחילו מיד בתיאור הנקודות הכי מרשימות, אם עם זאת תזכרו להציג הכול בפשטות.

1.1 תארו את עיקרי המודל העסקי של האתר.

1.2 הציגו את מטרות ויעדי אתר האינטרנט.

1.3 הגדירו את קהל היעד שלכם, הנישה שבחרתם, הערכות לגודל השוק והפוטנציאל השיווקי.

1.4 הציגו את הצוות שינהל ויתחזק האתר.

1.5 סכמו את המטרות והתוצאות הפיננסיות הצפויות - מכירות, רווחיות, תזרים מזומנים.

2. סקר שוק על הסביבה האינטרנטית

2.1 העריכו את מספר הגולשים הפוטנציאלים, גודל שוק, המטרה שלכם במונחים כספיים, מגמות בשוק.

2.2 הציגו בקצרה את המתחרים העיקריים, אסטרטגיה שיווקית, שיטות הפרסום, תנועה באתר, לאלו תועלות הם משתמשים באתר, האם הפעילות הצליחה לייצר הכנסות ורווחים? אם כן, כמה? לימוד וניתוח של סיפורי הצלחה וכישלון בשימוש באינטרנט.

2.3 ניתוח מעמיק של קהלי היעד, הגדירו את שוק המטרה! מי הלקוח הממוצע? מה מחפש הלקוח הממוצע? הכנת פרופיל לקוח.

2.4 שימושים עיקריים של קהלי היעד שלכם באינטרנט, לדוגמא: צורכים תוכן, רגילים לבצע קניות באינטרנט, משתמשים בעיקר בדואר אלקטרוני.

2.5 מחקר מילות מפתח - שלב חשוב ומכריע בקידום האתר דרך מנועי חיפוש, ולבניית קמפיינים ב-Google 

3. המטרות של האתר

לדוגמא:
3.1 להגדיל מכירות ורווחים.

3.2 למכור מוצר או שרות.

3.3 להציג קטלוג מוצרים.

3.4 לגייס לקוחות חדשים.

3.5 לשפר שרות לקוחות.

3.6 להגדיל את מספר המבקרים ואת קריאת הדפים.

3.7 לבנות מותג לצורך הגברת להגביר המודעות לחברה ולמוצרים.

3.8 לתת מידע - על החברה, מוצרים, מבצעים.

3.9 לייעל המערך עם - ספקים, מפיצים, חברות בת.

4. מדדים כמותיים לבחינת העמידה ביעדים:

4.1 מספר כניסות, אחוזי הקלקה.

4.2 כמה מהפעולות הנ"ל התבצעו באתר - הרשמה לניוזלטר, מספר רכישות, מספר לידים וכו'.

5. בחירת האסטרטגיה השיווקית וכלי הפרסום והשיווק באינטרנט

5.1 ניתוח SWOT : רשימה של החזקות, החולשות, האיומים והזדמנויות.
פיתוח המודל העסקי- כיצד מרוויחים? כיצד יוצרים ערך ללקוח?

5.2 פלחי השוק בהם נתמקד.

5.3 מדיניות מוצרים - להציג את סל המוצרים, שירותים שהחברה מציע. יש לציין איזה נתח יש לכל מוצר מסך המכירות והרווחים.

5.4 יצירת יתרון תחרותי - הדרכים ליצירת ערך גדול יותר מהמתחרים ללקוח

5.5 תוכנית פרסום וקידום מכירות - פירוט של שיטות והכלים האינטרנטיים הנבחרים ליצירת תנועה באתר.

5.6 שיטות כלים וערוצים לקידום האתר מחוץ לאינטרנט.

 6. תוכנית עבודה

יש לבנות תוכנית פעולה מציאותית, לפי משימות ולו"ז, שתטפל בכל המשימות על פי המודל הנבחר.

7. תקצוב תוכנית השיווק באינטרנט

בניית תקציב על פי לוח הזמנים בתוכנית העבודה - לדוגמא: עלות הקמת האתר ואחסנתו, עדכונים שוטפים, פרסום, עלויות הצוות שינהל ויתחזק האתר.

8. בקרה, משוב ושיפור התוכנית

 

לדוגמא חבילת פרסום לאתר
 
  • שירותי תכנות SEO  - קידום אורגני
  • ניתוח תקופתי של קהל היעד לאתר
  • אופטימיזציה בפועל לקוד האתר
  • ניתוח תנועת המבקרים
  • ניתוח מלים
  • ניהול תכנים
  • פיתוח קישורים
  • מספר המילים
  • הטמעת מערכת ניתוח תנועת גולשים באתר
  • דו"ח שימושיות לאתר
  • השמה באינדקסים
  • פתיחת בלוג
  • השמה באתרי מאמרים
  • רשתות חברתיות
  • ניהול קמפיין PPC9
שם
טלפון
דוא''ל