073-2865666 :’טל
English

ייעוץ ארגוני

מה זה ייעוץ ארגוני?

הייעוץ האירגוני הוא תהליך מתוכנן של ארגון כך שישיג את המטרות שאליהן הוא שואף. מטרת התהליך להגדיל את האפקטיביות והבריאות דרך התערבויות בתהליכים הארגוניים, תוך שימוש בידע של מדעי ההתנהגות.

הפיתוח הארגוני מתמקד בפיתוח מערכות ותהליכים בתוך הארגון שמשפרים את האפקטיביות שלו .

שלבים בייעוץ ארגוני

א. בתחילת התהליך מבוצע אבחון, שבו מאבחנים את הנושאים הבאים בחברה:

  • שיווק ומכירות
  • תפעול
  • כספים
  • פיתוח עסקי
  • מבנה ארגוני וניהול כללי

ב. על בסיס האבחון מגובשת תכנית עבודה מפורטת – משימות, אחריות, לו"ז

ג. ליווי ביישום התוכנית - היקף העבודה בשלב זה: מייעוץ נקודתי של שעות ספורות, ועד ליווי שוטף בהיקף שעות נמוך לתקופה ממושכת

האם אתה זקוק לייעוץ ארגוני?

אם תשובתך חיובית לאחד מהסעיפים או יותר - אתה זקוק לייעוץ ארגוני

(א) כמות העומס והשחיקה בעסק עולה, ויש צורך לנהל את הזמן בצורה אפקטיבית כדי למנוע מהצוות בעסק לקרוס;

(ב) קשיים בביצוע המשימות על ידי צוות החברה - משהו לא דופק כמו שצריך ואתה לא יודע לשים את האצבע על הנקודה;

(ג) העסק גדל מהר מאוד וברור לך ששיטות העבודה והמבנה הארגוני שהיו טובים לעסק קטן כבר לא ממש מתאימים לעסק בגודל שלך

(ד) התקדמות העסק נעצרה או העסק מאט או החל להתכווץ לאחרונה.



שם
טלפון
דוא''ל